מפת האתר    |    דף הבית    |    العربية    |    English    
אוניברסיטת בר אילן
  
 | 
דף הבית

ברוכים הבאים לאתר המכון לאינטגרציה.
המכון הוקם על-ידי פרופ' יהודה אמיר ז"ל בשנת 1982 בעקבות יישום הרפורמה במערכת החינוך העל-יסודי בישראל והקמת חטיבות הביניים.
פרופ' אמיר הציב לעצמו שתי מטרות עיקריות: קידום האינטגרציה החברתית במערכת החינוך וקידום הלמידה של טעוני הטיפוח.
כדי להגשים את המטרות האלה הוקמו במכון לאינטגרציה אגפים אחדים שעסקו בתחומים
שונים, ובכלל זה קידום הוראת המתמטיקה, האנגלית והאוריינות בכיתות הטרוגניות, פיתוח תכניות להעמקת האינטגרציה החברתית בבתי-הספר והאגף ההוליסטי שעסק בהחדרת שינויים במוסדות חינוך.
נוסף על כך, המכון היה אחראי לפיתוח תכניות לימודים מיוחדות לכיתות אינטגרטיביות, והפיק למטרה זו חוברות למידה מיוחדות במקצועות ההוראה השונים. מזה שנים אחדות מתחולל שינוי במדיניות החינוך בישראל. בהשפעת מחקרים ותפישות חינוך בעולם המערבי עברה מדיניות החינוך בישראל מאינטגרציה, שוויוניות וקולקטיביות למדיניות.

 

מפת אתר

  • אודות
  • תפריט עליון
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • דף הבית
  • [new key]
  • ברוכים הבאים לאתר המכון לאינטגרציה.
    המכון הוקם על-ידי פרופ' יהודה אמיר ז"ל בשנת 1982 בעקבות יישום הרפורמה במערכת החינוך העל-יסודי בישראל והקמת חטיבות הביניים.
    פרופ' אמיר הציב לעצמו שתי מטרות עיקריות: קידום האינטגרציה החברתית במערכת החינוך וקידום הלמידה של טעוני הטיפוח.
    כדי להגשים את המטרות האלה הוקמו במכון לאינטגרציה אגפים אחדים שעסקו בתחומים
    שונים, ובכלל זה קידום הוראת המתמטיקה, האנגלית והאוריינות בכיתות הטרוגניות, פיתוח תכניות להעמקת האינטגרציה החברתית בבתי-הספר והאגף ההוליסטי שעסק בהחדרת שינויים במוסדות חינוך.
    נוסף על כך, המכון היה אחראי לפיתוח תכניות לימודים מיוחדות לכיתות אינטגרטיביות, והפיק למטרה זו חוברות למידה מיוחדות במקצועות ההוראה השונים. מזה שנים אחדות מתחולל שינוי במדיניות החינוך בישראל. בהשפעת מחקרים ותפישות חינוך בעולם המערבי עברה מדיניות החינוך בישראל מאינטגרציה, שוויוניות וקולקטיביות למדיניות.

     

    ברוכים הבאים לאתר המכון לאינטגרציה.
    המכון הוקם על-ידי פרופ' יהודה אמיר ז"ל בשנת 1982 בעקבות יישום הרפורמה במערכת החינוך העל-יסודי בישראל והקמת חטיבות הביניים.
    פרופ' אמיר הציב לעצמו שתי מטרות עיקריות: קידום האינטגרציה החברתית במערכת החינוך וקידום הלמידה של טעוני הטיפוח.
    כדי להגשים את המטרות האלה הוקמו במכון לאינטגרציה אגפים אחדים שעסקו בתחומים
    שונים, ובכלל זה קידום הוראת המתמטיקה, האנגלית והאוריינות בכיתות הטרוגניות, פיתוח תכניות להעמקת האינטגרציה החברתית בבתי-הספר והאגף ההוליסטי שעסק בהחדרת שינויים במוסדות חינוך.
    נוסף על כך, המכון היה אחראי לפיתוח תכניות לימודים מיוחדות לכיתות אינטגרטיביות, והפיק למטרה זו חוברות למידה מיוחדות במקצועות ההוראה השונים. מזה שנים אחדות מתחולל שינוי במדיניות החינוך בישראל. בהשפעת מחקרים ותפישות חינוך בעולם המערבי עברה מדיניות החינוך בישראל מאינטגרציה, שוויוניות וקולקטיביות למדיניות.

     


    ברוכים הבאים לאתר המכון לאינטגרציה.
    המכון הוקם על-ידי פרופ' יהודה אמיר ז"ל בשנת 1982 בעקבות יישום הרפורמה במערכת החינוך העל-יסודי בישראל והקמת חטיבות הביניים.
    פרופ' אמיר הציב לעצמו שתי מטרות עיקריות: קידום האינטגרציה החברתית במערכת החינוך וקידום הלמידה של טעוני הטיפוח.
    כדי להגשים את המטרות האלה הוקמו במכון לאינטגרציה אגפים אחדים שעסקו בתחומים
    שונים, ובכלל זה קידום הוראת המתמטיקה, האנגלית והאוריינות בכיתות הטרוגניות, פיתוח תכניות להעמקת האינטגרציה החברתית בבתי-הספר והאגף ההוליסטי שעסק בהחדרת שינויים במוסדות חינוך.
    נוסף על כך, המכון היה אחראי לפיתוח תכניות לימודים מיוחדות לכיתות אינטגרטיביות, והפיק למטרה זו חוברות למידה מיוחדות במקצועות ההוראה השונים. מזה שנים אחדות מתחולל שינוי במדיניות החינוך בישראל. בהשפעת מחקרים ותפישות חינוך בעולם המערבי עברה מדיניות החינוך בישראל מאינטגרציה, שוויוניות וקולקטיביות למדיניות.