קורס הכשרה במסחר אלקטרוני eCommerce  

 

רציונל הקורס

התפתחות המסחר האלקטרוני ושינויי שוק הצריכה יצרו מציאות בה ניהול חנויות דיגיטליות הפך להיות מקצוע מבוקש ונדרש, בייחוד בשוק בו חברות מסורתיות רבות  "נכוו קשות" מכניסה לא נכונה לסחר אלקטרוני .

תחומי הידע הנדרשים כוללים מגון רחב של תחומים:  בניית אסטרטגיה שיווקית, שימוש נכון בפלטפורמות, תפעול, מכירות וכיוצא בהן .

ריבוי הפלטפורמות והחוקיות השונה בהן, מחייבים ידע ולימוד נרחב.

קורס הכשרה זה נותן ארגז כלים להצלחה בניהול חנויות אינטרנט.

מטרות הקורס

 הקניית  ארגז כלים מקצועיים ומתודולוגיה סדורה לניהול חנות אינטרנטית בפלטפורמות שונות, הקניית כלים ומיומנויות במסחר אלקטרוני, תרגול בחירת מוצר והקמת חנויות בפלטפורמות השונות  והדרכים להתמודד.

 אוכלוסיית היעד

מנהלי שיווק, מנהלי חברות יצרניות, מנהלי דיגיטל עצמאיים

היקף הקורס

73  שעות אקדמיות