קורס מיומנויות הביטוי העצמי בעולם רב-ערוצי

על הקורס

קורס המתמקד במיומנויות העברת המסרים בכלל והכתיבה השיווקית בפרט – בדגש על התאמה לפלטפורמות הדיגיטליות של העידן החדש.

הקורס משלב בתוכו ידע  ותרגול מעשי, ומטרתו היא לשפר את מיומנויות התקשורת והפרזנטציה של המשתתפים, לסייע להם להתאים את המסר לקהל היעד וללמד אותם לנצל בצורה נכונה את ה'במה' שניתנה להם.

רציונל הקורס

הקורס נולד על מנת לספק מענה למציאות שבה אנו חיים בעידן החדש: סביבת עבודה תובענית, עומס מטלות, הצפה אין-סופית של מידע, חוסר זמן וסבלנות – וריבוי 'מתחרים' על תשומת לבו של כל קורא או צופה.

המציאות הזו מחייבת כל אחד ואחת להיות ממוקדים: לדעת 'לתרגם' רעיונות ומסרים לשפה 'שיווקית', להצליח לעניין את הקוראים (ולא משנה אם הם לקוחות או קולגות), להניע אותם לפעולה – ולגרום לכל אחד ובכל ערוץ להבין באמת את המסרים הרצויים.

מטרות הקורס

שיפור מיומנויות הפרזנטציה והעברת המסרים

שיפור יכולות הכתיבה והתאמתן למדיות השונות

הקניית כלים לחשיבה 'חדשנית' נכונה וממוקדת מסר

ניהול נכון של פלטפורמות התקשורת הנוכחיות ואלו שבדרך

שיפור איכות התכנים – השיווקיים והעסקיים

קהל היעד

· גורמי שירות ושיווק

· מנהלי תוכן בארגונים

· מנהלי מרקום

· בעלי מקצועות חופשיים

· בעלי עסקים

מנחה מקצועי – עידו הנדל

בעל תואר ראשון (LLB) במשפטים, עורך דין בהכשרתו ובוגר לימודי עריכה לשונית. מומחה לכתיבה שיווקית ועסקית, יועץ לחברות וארגונים בתחום התקשורת הכתובה ומרצה במוסדות ציבור, במשרדי ממשלה, בגופים מסחריים ובמוסדות אקדמיים. מנהל את 'רשמים' המספקת שירותי כתיבה וניהול תוכן.

היקף הקורס: 39 שעות אקדמיות

שמונה מפגשים (חמש שעות אקדמיות בכל מפגש)

חובות הקורס

נוכחות והשתתפות פעילה (10% היעדרות מותרת ) – 10%

מטלת ביניים – 25%

מטלת סיום (פרויקט) – 65%

עמידה בחובות הקורס תזכה את המשתתפים בתעודה מטעם המכון לאינטגרציה, אוניברסיטת בר אילן 

למידע נוסף ולהרשמה